down to the three

har drömt så spännande och roligt i natt, ändå sovit hela natten!
Och precis innan jag vaknade - hoppade drömmen från att jag brann upp inifrån och var tvungen att dricka äcklig cola max bara för att jag skulle kyla ner mig - till att vi lyssnade på låtar, skulle precis börja lyssna på Aqua när en melodi spelade "down to the three like it's mp3"? och jag känner igen melodin... ingen aning var jag fått det ifrån. Sen vaknade jag i alla fall, men kan inte bli av med den låten i huvudet..
Godmorgon btw,
skoltaggad..not.. men inte så farligt, förutom sista lektionen. dö.
nu ska jag dricka mig pigg på kaffe,
puss! ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför känner jag igen den där dockan? :O

2012-01-13 @ 14:23:51
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0