gladiatorerna redo? - JAAA!

Helg, återigen!
Tiden går snabbt när allt är bra och roligt!
Igår blev det mys hos Emil tillsammans med Jojo Kalle Alexandra och Anton. Det blev svingod mat som Emil händigt lagat - kycklingfilé, bacon, fetaost med klyftpotatis. Asgott!
Sedan blev det "the thing", läskig film med några ryckscener, underbart ;D

Idag har jag och Jojo sett på filmer för fullt!
Vi har också varit duktiga och varit ute. Gick ut i snövädret och gjorde en snöenhörning, assnygg. Lägger ut bilder sen någon dag!
Spelat sällskapsspel med Sofie Johan och Jenny med innan gladiatorerna började -btw, älskar jag Pansar och Wolf men ogillar Hero. Han är jätte bitchig..
MEEN,
nu blir det lite day after tomorrow. Jojo har åkt hem och nu åker de två ursöta ungarna hem.
Kanske går jag och ser på gladiator istället. Inte så sugen att se på Jake Gyllenhaal ikväll.
ha en bra helg, det har jag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0