gladiatorerna

Här kommer ett helginlägg, för nu.
Igår var det gäster och Jojo. Mat, godis och läsk - en riktig gottekväll. Sedan var jag och Jojo så coola så vi såg på black beauty (fråga inte..) Det blev också en del telefonsamtal, hehe..

Idag slöade jag och Jojo, vi började också laga chili con carne som vanligt när Jenny kom. Blev gott som vanligt och sedan bakade vi mintchokladtårta - den blev helt dränkt i glasyr. Bytte även julklappar jag och Jenny, hon fick en star wars bok, jag hade ansträngt mig mer om jag visste att hon skulle ge ett album med foton från söderskolan tills idag. Jag blev jätteglad - och det är sjuk hur man förändrats genom åren. Ska bannemej lägga albumet på ett säkert ställe där inte katterna kommer och klöser eller där jag lyckas slarva bort den.
Tack jennybenny!
Vid åtta, kan ni tänka er? Gladiatorerna hade säsong start! Nostalgisk blev jag minsann, den som tar över Raptors plats blir nog Wolf eller Pansar ;D
Nu har de bästa åkt, så jag varvar ner framför skattkammarplaneten.
I morgon får det bli plugg..

Slänger in bilder från nyår nu när Jojo lagt ut dem!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0