kan det bli mycket bättre? nee

Idag, har det varit en bra dag.
Var nära på att gråta lite under redovisningen idag, tänk att man kan bli så berörd av att känna empati. Helt sjukt.
Men, med en fresh Jojo som träder upp och äger redovisningen efteråt - kunde man inget annat än att skratta och bli glad igen. Fyfan va grym du är ditt ofräscha träsktroll!
Nu är jag glad, trots att jag är stressad. Min bok ska in i morgon.. och jag har en rubrik kvar och en massa att skriva klart in i boken. hehe. Druckit en redbull för att få energi och nu saknar jag syster Malin ännu mer eftersom jag har törnfåglar spelande i bakgrunden. Kom hem nu.
Helgen kommer bli ... vågar jag säga det? ... AWESOME!
Börjar med morgondagen, jag och Jojo ska beställa balklänningarna - sedan ska vi åka till Alexandra efter skolan där det blir hot tub, pizza och skräckfilm. Underbart! Detta med Jojo Kalle Anton och Alexandra ofc.
Lördag, blir det Ulle! Kommer bli lika grymt! Ser så sjukt mycket fram emot det så jag kan spy upp en gräshoppa.
nej nu ska jag fortsätta med plugget och chattandet med Jojo!
puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyft snyft... :( Jag saknar dig också!

Törnfåglar är myyys "Ah RESPECT!" :P

2012-01-27 @ 02:15:55
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0