måndag, trött?

Sitter i skolan helt ensam.
Gick upp nästan två timmar och en kvart innan det var dags att åka till skolan, så med mycket tid över blev det crossroads och min bok. Idag blir det att pyssla och klippa ut bilder till den, limma fast och skriva med min coola guldpenna som kletar ut sig hela tiden!
Inte sovit något alls i natt, tänkte mycket på talet och jag har redovisningspanik. Det är värre än clowner.
Sedan har vi redovisning i förskola skola och fritidshem med, fan ta denna veckan..
Efter denna veckan ska jag gosa ner mig ordentligt i helgen med en varmchoklad i handen framför mysiga filmer. Känns som att det kommer behövas.
Jag vill men kommer inte ha tid till att åka bakom fyrhjulingen i veckan, det ska bli minusgrader hela veckan så snön kommer ju ligga kvar. Dock skulle man säkert rispa bort all hud om man åkte och ramlade.. spännande.
Nej nu ska jag nog göra lite på min bok, ju fortare jag blir klar med den - desto mer tid har jag till att öva inför redovisningen. Jag våndas.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0