ready for the big ride baby

Igår var det en toppen fredag!
Det blev till att fixa till oss hemma hos mig, bil in till halmstad, hämta ut biobiljetter, gå till Pio's och beställa.
Asgod mat, såklart, var helt proppmätt efter all potatisgratäng och fläskfilé - ändå blev det efterrätt med choklad. Mums!
Bio, the darkest hour, och dricka. Bion var rätt bra ändå! Svensken var ju lite töntig dock..
The corner, asroligt! Speciellt att träffa Lovisa och klasskompisar, det blev shots och mycket dans!
Måste säga att hela kvällen var awesome, fredag den 13 my ass.
Nu är jag dock trött, lördag eftermiddag. Få i mig lite kaffe så jag får energi, tagga inför gladiatorerna ikväll sedan ska jag försöka vara vaken och se på kod mercury eller när lammen tystnar, svårt val.
puss på er,
nu ska jag gotta mig framför disney channel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0