tjabba

Godmiddag! Det är söndag idag.
Igår blev det karatefylla och lite the grudge - skrämde Jenny så hon inte kunde sova i natt. Jag är en bra syster!
Idag är man lite slö, så det är tv som gäller tills mamma och pappa är klara med skottningen - då ska jag Jenny Sofie och eventuellt Johan åka pulka bakom fyrhjulingen. Känns som en bra söndag!
Sedan ska jag göra min bok. Det känns som att jag måste ta itu med det nu. Kanske ska jag förbereda mig inför talet vi ska hålla på antingen onsdag torsdag eller fredag. Jag blir nervös bara av att skriva om det. Fan va jag hatar att tala inför en klass. Ska äta mig proppmätt innan lektionen, då är jag aldrig lika nervös!
ha en fin dag, det är asfint väder och snö!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0