yippee ka yee motherfucker

Kan ni tänka er? Helvetet är avklarat!
Gjorde två redovisningar idag. Förskola skola tillsammans med Alexandra och tjurplutten Sara som hade en dålig dag idag - det gick faktiskt rätt bra ändå. Med tanke på att vi inte övat, tihi.
Andra förbannade redovisningen, hjärtat slog, blodet rusade till huvudet, jag skakade och trodde jag skulle svimma. En enorm fobi, men jag lyckades!
Jag och Jojo satt sedan kvar från halv tre till fyra och pluggade på min bok. Vi hade otroligt roligt när Jojo kallade mig för pensionär och hörde "fes bajs" när jag sa "fett nice". Mysigt.
Så hon gjorde min dag, och Michael när han sa att min redovisning var jättebra - kan jag verkligen lyckas med något? Jag som pratar alienspråk/emmaspråk när jag möter nya människor.
5 toast till mig.
Nu har jag svin ont i huvudet, nästintill migrän känns det som. Ska bli kaffe och ipren nu, mintchoklad och disney. Känns bra. Nisse var för gå med idag, tror inte många får en go busschaufför! Alla andra är ju bitchiga.
Nej, nu ska jag lägga mig.
I morgon blir det en bra dag med god mat! hallelujah
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0