var är norsken?

En tisdag.
Det blev en rolig dag - har seriöst skrattat halva dagen. Det började med Rebeckafladderöga som var jättecrazy, dog lite eller i alla fall grät tills tårarna rann och rann. Fy va roligt man kan ha i matsalen.
Dagen fortsatte bra med en Jojo som imiterar black beauty, shit.
Vi promenixade till mormor och morfar från Asige med, en timme tog det. Duktiga vi är!
Sedan är jag duktig och snäll som skriver på Jojos samhällsinlämning undertiden Anastasia visas på tvn. Jojo har lovat att vi ska se på peter pan sen , yes!!
Ska skriva klart arbetet, fixa i ordning mig för morgondagen och eventuellt göra varmchoklad till oss. Men.. det tåls att tänka på!
I morgon är det en rätt go dag ändå, inte så fullt otaggad!
Men vet ni vad? Jag funderar på att skaffa en blogg på devote.. eller så skaffar jag en privat blogg där så jag kan skriva av mig totalt, denna bloggen är ju så ytlig. hrmm.. i alla fall, dags att ..blåsa och inte flåsa håret. Jag älskar felstavning <3
puss, jag är knäpp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0