wonderful

Igår var det både mysigt och roligt!
Beställde balklänningar efter en stund med mått. Sedan blev det pizza och kebabtallrik för mig, så fruktansvärt gott var det när man inte ätit det på länge!
Hot tub, jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår. Emils miner, Antons sjuka fantasier. Heltgalet. Pojken med en snopp på ryggen tog priset.. mysigt..
Såg lite av Brides maids, innan jag åkte hem vid halv elva. Fy va trött jag var då trots två energidrycker. Somnade i bilen, när jag kom hem så gick jag nästan direkt upp och somnade till klockan elva.
Tack Alexandra för kvällen som var grym som vanligt!

Drömde mardrömmar inatt, att jag var dödligt sjuk bland annat. Uscha. Hatar känslan när man vaknar upp sen när det hänger efter en hela dagen.
Men det blir bättre, Ulle i eftermiddag! Förhoppningsvis får vi äta crepes som är asgött! (A)
Det blir partaj på kvällen, awesome!
Denna helgen slår nog det flesta känns det som.
nu ska jag ta en dusch och fixa i ordning mig lite så jag inte är ute i sista minuten. Måste hitta vad jag ska ha på mig med..
aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0